Ontbrekend ISBN... of niet

Met "Strips met ontbrekende gegevens in je collectie" krijg je een overzicht van alle strips met ontbrekende gegevens zoals aantal pagina's en jaar uitgave. Ook een ontbrekend ISBN-nummer hoort hier bij. Nu is het zo dat er strips zijn zonder ISBN-nummer, vooral strips van de jaren 70 en vroeger, maar ook recente uitgaven, bv. in eigen beheer of tijdschriften.

Het zou beter zijn mocht je je kunnen aangeven dat de strip geen ISBN-nummer heeft. Die strips zullen dan niet meer opgenomen worden in de lijst van strips met ontbrekende gegevens.
Geplaatst op 16/06/2011 Citeren
Avatar
JanLaloux
Geplaatst op 16/06/2011
Crew
Avatar Veter
7844
Je kan gerust "geen" invullen bij het ISBN, dat wordt aanvaard. Het wordt niet getoond op de site bij het album, maar het album verdwijnt dan wel uit de lijst van albums met ontbrekende gegevens.

En trouwens bedankt voor alle ontbrekende gegevens die je al toegevoegd hebt. :)
Geplaatst op 16/06/2011 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 16/06/2011
OK, ik zal dit zo doen in het vervolg.

Leuk dat het aanvullen van de gegevens gewaardeerd wordt. Ik heb namelijk niet zo'n goede ervaringen gehad met Encyclo'BD...
Geplaatst op 16/06/2011 Citeren
Avatar
JanLaloux
Geplaatst op 16/06/2011
Nog een opmerking, is niet zo belangeijk maar toch...

Na al die aanpassingen, toevoegingen, nieuwe strips, ... bleef mijn status die van Newby. Als die activiteit wordt niet in rekening genomen, enkel berichten die je op het forum plaatst. Het verplicht je bijna om die aanpassingen als een bericht te plaatsen (wat ik trouwens regelmatig zie).
Geplaatst op 16/06/2011 Citeren
Avatar
JanLaloux
Geplaatst op 16/06/2011
Crew
Avatar Veter
7844
Er is inderdaad geen waarderingssysteem voor het aanpassen van strips.
Toevoegingen van strips, reeksen & auteurs worden wel bijgehouden op je naam. Maar er is ook niet echt een waarderingssysteem.

De status die je op het forum krijgt slaat inderdaad enkel en alleen op de forumberichten...


De meeste aanpassingen die in forumberichten werden geplaatst dateren nog van voor het mogelijk werd dit door te geven via het aanpassingsformulier (bestond toen nog niet).
Geplaatst op 16/06/2011 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 16/06/2011
Origineel geplaatst door JanLaloux
OK, ik zal dit zo doen in het vervolg.

Leuk dat het aanvullen van de gegevens gewaardeerd wordt. Ik heb namelijk niet zo'n goede ervaringen gehad met Encyclo'BD...


Zo weten we ook dat je interessante albums in je collectie zitten hebben ;)
Geplaatst op 16/06/2011 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 16/06/2011
Crew
Avatar Iyo74
6897
Origineel geplaatst door JanLaloux
Ik heb namelijk niet zo'n goede ervaringen gehad met Encyclo'BD...

Daarin sta je niet alleen! Ook ik heb in die site verloren energie gestoken...
Maar hier moet je er niet aan twijfelen: je inspanningen worden erg gewaardeerd!
Geplaatst op 16/06/2011 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 16/06/2011
Crew
Avatar Iyo74
6897
Origineel geplaatst door JanLaloux
Nog een opmerking, is niet zo belangeijk maar toch...

Na al die aanpassingen, toevoegingen, nieuwe strips, ... bleef mijn status die van Newby. Als die activiteit wordt niet in rekening genomen, enkel berichten die je op het forum plaatst. Het verplicht je bijna om die aanpassingen als een bericht te plaatsen (wat ik trouwens regelmatig zie).

Die status is rechtstreeks gekoppeld aan het forum dat bestaat uit bestaande programmatie. Surya heeft de intentie dit volledig te herwerken. Mogelijks wordt die status dan aangepast naargelang de arbeid die in alle onderdelen wordt gestoken. Inbrengen van strips, covers, afbeeldingen,... wordt allemaal bijgehouden in een database. Wat het toevoegen/veranderen van info betreft weet ik het niet (ik vermoed van niet).
Geplaatst op 16/06/2011 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 16/06/2011
Hier kan je alvast je totaal zien, maar inderdaad, wijzigingen worden daar niet in opgenomen.
Geplaatst op 16/06/2011 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 16/06/2011