Ontbrekende gegevens

Het is zo ver!
Nu ik voor de derde keer mijn collectie heb ingebracht (na Encycl'BD en Bonte) heb ik, op een paar uitzonderingen na, geen strips meer met ontbrekende gegevens. Een diep gevoel van voldoening overspoelt me...

Maar waar wachten jullie eigenlijk op om hetzelfde te doen? Vooruit, aan de slag, spit die ontbrekende gegevens en covers naar boven!!
Geplaatst op 01/07/2011 Citeren
Avatar
JanLaloux
Geplaatst op 01/07/2011
Crew
Avatar woelfie
4109
Ga naar je collectie en klik daar op "Strips met ontbrekende gegevens in je collectie". Dan zie je al wat je zelf kan aanbrengen van ontbrekende gegevens.

En als je klikt op Stripcover toevoegen in het rechter menu kan je zien welke 5610 covers er nog op de site ontbreken.

Veel plezier :D
Geplaatst op 01/07/2011 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 01/07/2011
Origineel geplaatst door JanLaloux
Het is zo ver!
Nu ik voor de derde keer mijn collectie heb ingebracht (na Encycl'BD en Bonte) heb ik, op een paar uitzonderingen na, geen strips meer met ontbrekende gegevens. Een diep gevoel van voldoening overspoelt me...

Maar waar wachten jullie eigenlijk op om hetzelfde te doen? Vooruit, aan de slag, spit die ontbrekende gegevens en covers naar boven!!


bij mij was het 'the collector's file, tot mijn harde schijf eens gecrasht was en mijn back-up veel te oud bleek om een deftige recovery te krijgen. Sindsdien is het deze site.
Maar ik ben nog altijd bezig ;( (hoewel ik ver aan het eind ben)
Geplaatst op 01/07/2011 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 01/07/2011
Crew
Avatar Surya
13264
Bedankt voor het werk, Jan!

Zelf heb ik uiteraard het zelfde gedaan :)
Geplaatst op 01/07/2011 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 01/07/2011
Crew
Avatar Veter
7841
Bedankt voor de toevoegingen, aanvullingen en verbeteringen!
Mooi werk, Jan.


http://www.stripinfo.be/forum/images/icons/icon16.gif
Geplaatst op 03/07/2011 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 03/07/2011
Avatar kagebe
198
Al een tijdje geleden dat hier nog wat is bijgezet maar nu dan toch een vraag. Als ik klik op Strips met ontbrekende gegevens in je collectie dan krijg ik de hele lijst voor me die over tig paginas beslaat.Nu werk ik het liefst met deze lijst omdat je met rood alle toe te voegen onderdelen gelijk ziet , echter een langlopende serie staat helemaal verspreid over een heleboel paginas en niet mooi in een rijtje achter mekaar zodat je een serie heel snel kan verwerken.
Misschien is er een sorteer optie ( sorteer op alfabet ) hiervoor maar dan zie ik die op dit moment niet , echter het nut hiervan lijkt me boven kijf te staan.Ik hoop dat dit dan ook in de toekomst wel kan.

Ik kwam tot dit verhaal door de reeks Northlanders waarvoor ik al verschillende keren wat heb ingevoerd en nu zelfs twee dagen achter elkaar vooral de eerdere delen extra moest nalopen omdat ik voor de snelheid gewoon via de seriepagina was gaan werken en even niet had gezien dat er nog iets meer ontbrak dan alleen de barcode.
Vluchtigheids foutje van mezelf natuurlijk , moest ook nog een barcode weer aanpassen omdat ik 1 cijfer gemist had , en dat kan gebeuren maar via de lijst met ontbrekende gegevens was dat te voorkomen geweest.
Geplaatst op 15/03/2012 Citeren
Avatar
kagebe
Geplaatst op 15/03/2012
Crew
Avatar Surya
13264
I know, het is mijn bedoeling om dit toe te voegen
Geplaatst op 15/03/2012 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 15/03/2012