digitale albums

ik vertelde gisteren al dat er een album, voor de ipad, gratis beschikbaar was.

Nu zou ik dat toch willen toevoegen aan mijn collectie hier. Om dat te doen dacht ik dat je bij het invoervenster gewoon op de posite van 'druk' een D zou kunnen zetten. Op die manier zou je eenvoudig dat kunnen doen zonder dat we hier effectief ook nog eens alle digitale albums gaan bijhouden. blijkt weliswaar dat dat veld enkel numerisch is en geen letters opslaat.

misschien zie ik het verkeerd maar om het iets gemakkelijker te maken is het misschien mogelijk om gewoon een vinkje te kunnen zetten aan zo een kotteke met digitaal als tekst?

wat denk je Surya
Geplaatst op 25/08/2011 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 25/08/2011
Crew
Avatar Surya
13264
Kan je dat niet gewoon vermelden in het vak 'opmerking' ?
Geplaatst op 25/08/2011 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 25/08/2011
ik zou dat kunnen, maar als je nu bvb een keuze invoegt die standaard op papier staat dan kan je daar later ook op sorteren. kwestie van een overview te behouden tussen papier en digitaal.


https://byfiles.storage.live.com/y1pgNgbxM4njEm1lWmcx1mK6HWT_gZRiEMLdsdy5nD3gkDClfDk1XEu5ZADPiMVS3mzldBfjHWgehw/keuze.PNG

En dat we daar naartoe gaan dat weet iedereen. Dus met deze eenvoudige ingreep zou je al een beetje voorbereid zijn op het digitale geweld.

Allee ik hoop dat je het begrijpt.
Geplaatst op 25/08/2011 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 25/08/2011
Crew
Avatar Surya
13264
Ik snap 'm wel, maar een digitale uitgave is eigenlijk een andere uitgave, en zou dus zijn eigen entry op de site moeten hebben. Maar de mods en ik hebben beslist dat er voorlopig niet op te zetten.
Geplaatst op 25/08/2011 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 25/08/2011