Afbeelding verwijderen?

Hoe verwijder ik een afbeelding? Ik probeer via de edit-pagina, maar daar heeft het weinig effect?

Bijvoorbeeld: de afbeelding van Adelaars Van Rome 3 is foutief.

Die afbeelding was ook toegevoegd, terwijl het album nog op "Aangekondigd" stond. Ik dacht dat dat technisch niet mogelijk was?
Geplaatst op 09/11/2011 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 09/11/2011
Cover vervangen op de strippagina zelf en dan je aanpassing goedkeuren, anders lukt het niet...
Geplaatst op 09/11/2011 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 09/11/2011
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Cover vervangen op de strippagina zelf en dan je aanpassing goedkeuren, anders lukt het niet...


Dus verwijderen lukt niet, alleen vervangen? Dat is een probleem als je niet over de echte cover beschikt...
Geplaatst op 09/11/2011 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 09/11/2011
Crew
Avatar Veter
7842
Als je al een afbeelding toevoegt tijdens het toevoegen van de aangekondigde strip kan het wel. En er worden op die manier inderdaad weer zeer veel foute covers toegevoegd. :(

Je hebt de cover verwijderd hoor, ik zie enkel een leeg vak (je browser even verversen). Maar verwijderde covers worden inderdaad niet vervangen door het "geen afbeelding" prentje, er blijft enkel een leeg vak over.
Geplaatst op 09/11/2011 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 09/11/2011
Origineel geplaatst door Veter
Als je al een afbeelding toevoegt tijdens het toevoegen van de aangekondigde strip kan het wel. En er worden op die manier inderdaad weer zeer veel foute covers toegevoegd. :(


Dat valt misschien programmeer-gewijs te voorkomen, webmaster?
Geplaatst op 09/11/2011 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 09/11/2011
Crew
Avatar Surya
13265
Dat moet ik inderdaad eens fixen, bedankt voor 't melden!
Geplaatst op 09/11/2011 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 09/11/2011