Komt Sinterklaas dit jaar?

Crew
Avatar pepzaza
902
Op boardgamegeek heb je een Santa Clause actie waarbij leden elkaar een kerstcadeautje sturen. Iedereen krijgt een een bordspel toegestuurd als verrassing. Je moet je inschrijven en dan wordt geloot naar wie je een cadeautje moet sturen. Normaal blijft het anoniem, zodat het een echt Kerstmancadeau lijkt.
Is dat ook niet iets voor ons?
Sinterklaas is misschien te vroeg, maar Kerst kan ook.
Als je deelneemt, moet je ook wel je collectie publiek maken, anders kan diegene die jou uitgeloot heeft, niet weten wat je interesseert en wat je al hebt.
Wat denken jullie?
Geplaatst op 10/11/2011 Citeren
Avatar
pepzaza
Geplaatst op 10/11/2011
Ik vind het wel een leuk idee, maar misschien enkele praktische suggesties?
- In plaats van de strip op te sturen, is het misschien mogelijk om die te bestellen en cadeau verpakken in de SSZ naar keuze van de ander? (kwestie van verzendingskosten uit te sparen en te zorgen dat de strip heelhuids aankomt)
- En misschien een prijslimietje zetten? Max 9,99€?
Geplaatst op 11/11/2011 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 11/11/2011
Crew
Avatar Surya
13264
Zeer veel strips verschijnen enkel als HC en kosten dus meer, een enorm segment zou dus afvallen, en dat zou jammer zijn.

Voorts best een leuk idee
Geplaatst op 11/11/2011 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 11/11/2011
Crew
Avatar pepzaza
902
Origineel geplaatst door belgianbingo
Ik vind het wel een leuk idee, maar misschien enkele praktische suggesties?
- In plaats van de strip op te sturen, is het misschien mogelijk om die te bestellen en cadeau verpakken in de SSZ naar keuze van de ander? (kwestie van verzendingskosten uit te sparen en te zorgen dat de strip heelhuids aankomt)
- En misschien een prijslimietje zetten? Max 9,99€?


tja, maar dan is het oorspronkelijk ideetje eigenlijk wel weg
het gaat om spellen (in ons geval strips) die je zelf niet meer zo kunnen bekoren, maar waar een ander nog wel plezier kan aan hebben
Geplaatst op 11/11/2011 Citeren
Avatar
pepzaza
Geplaatst op 11/11/2011
Origineel geplaatst door pepzaza
Origineel geplaatst door belgianbingo
Ik vind het wel een leuk idee, maar misschien enkele praktische suggesties?
- In plaats van de strip op te sturen, is het misschien mogelijk om die te bestellen en cadeau verpakken in de SSZ naar keuze van de ander? (kwestie van verzendingskosten uit te sparen en te zorgen dat de strip heelhuids aankomt)
- En misschien een prijslimietje zetten? Max 9,99€?


tja, maar dan is het oorspronkelijk ideetje eigenlijk wel weg
het gaat om spellen (in ons geval strips) die je zelf niet meer zo kunnen bekoren, maar waar een ander nog wel plezier kan aan hebben


Ah, nu begrijp ik het, dus het gaat over strips jij zelf al hebt, maar die iemand nog zoekt?
Geplaatst op 12/11/2011 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 12/11/2011
Crew
Avatar pepzaza
902
Origineel geplaatst door belgianbingo
Ah, nu begrijp ik het, dus het gaat over strips jij zelf al hebt, maar die iemand nog zoekt?


ja, of waarvan je denkt dat die andere er blij mee gaat zijn
als hij bijvoorbeeld alles van Tardi heeft, gaat hij met een Comes misschien ook blij verrast zijn
of als hij de reeks XIII heeft, gaat hij een Jeremiah misschien ook wel tof vinden
maar misschien vind je ook wel iets in zijn verlanglijstje
Geplaatst op 12/11/2011 Citeren
Avatar
pepzaza
Geplaatst op 12/11/2011
Crew
Avatar pepzaza
902
Blijkbaar zijn er niet veel leden meer die nog in Sinterklaas geloven...
:( ;(
Geplaatst op 19/11/2011 Citeren
Avatar
pepzaza
Geplaatst op 19/11/2011
Crew
Avatar $tripofiel
3314
Ik wil wel meedoen, laten we ons verlanglijstje als pdf plaatsen zoals we de recensieboekjes doen en aanduiden dat ze gedownload is weliswaar anoniem dan zien we welke er nog overblijven?
Geplaatst op 19/11/2011 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 19/11/2011
Ik doe ook mee.

Voorstel
1. ik (of iemand anders) maak een Google docje aan, waarin iedereen zijn naam onder elkaar kan zetten.
2. Op een vooraf aangekondigd moment sluiten we de inschrijvingen af, en vervolgens zet iemand de namen in de linkerkolom opnieuw in de rechterkolom, maar dan door elkaar geshufflet.
3. Zo ontstaan "paren" en die kunnen dan contact met elkaar opnemen via PM op het forum?
Geplaatst op 19/11/2011 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 19/11/2011
count me in...

Maar jullie organiseren het en maken het een beetje begrijpbaar.... want ik ben niet echt mee zelle... :P
Geplaatst op 19/11/2011 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 19/11/2011
Mag het echt geen nieuwe strip zijn? Ik heb scheidingsangst als het op mijn collectie aankomt...
Geplaatst op 19/11/2011 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 19/11/2011
De inschrijvingen zijn vanaf nu geopend op https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AhDAiOKiA2ZPdHpEMTBSaGQyeVY2VHoxWk82WS0xM3c

Heel eenvoudig:
1. Gewoon je forumnaam en emailadres invullen.
2. Nadenken hoe je het gemakkelijkst een verlanglijstje kan opmaken
3. Wachten tot de inschrijfperiode afgesloten wordt en de "koppels" bekend zijn (4 december)
4. Jouw verlanglijstje en adres bezorgen aan je Kerstman (vanaf 4 december)
5. zelf voor Kerstman spelen en een stripje opsturen naar jouw partner (vanaf 4 december)

Wat denken jullie?
Geplaatst op 19/11/2011 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 19/11/2011
Crew
Avatar $tripofiel
3314
Done ... :)
Geplaatst op 19/11/2011 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 19/11/2011
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Mag het echt geen nieuwe strip zijn? Ik heb scheidingsangst als het op mijn collectie aankomt...


Ik ga sowieso een nieuwe strip aanschaffen. (Toch eerst het Stripinfoverlanglijstje van de persoon in kwestie bekijken, je weet nooit)
Geplaatst op 19/11/2011 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 19/11/2011
Crew
Avatar $tripofiel
3314
Me 2 ...
Geplaatst op 19/11/2011 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 19/11/2011
Crew
Avatar $tripofiel
3314
Origineel geplaatst door belgianbingo
De inschrijvingen zijn vanaf nu geopend op https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AhDAiOKiA2ZPdHpEMTBSaGQyeVY2VHoxWk82WS0xM3c

Heel eenvoudig:
1. Gewoon je forumnaam en emailadres invullen.
2. Nadenken hoe je het gemakkelijkst een verlanglijstje kan opmaken
3. Wachten tot de inschrijfperiode afgesloten wordt en de "koppels" bekend zijn (4 december)
4. Jouw verlanglijstje en adres bezorgen aan je Kerstman (vanaf 4 december)
5. zelf voor Kerstman spelen en een stripje opsturen naar jouw partner (vanaf 4 december)

Wat denken jullie?


Dacht dat het Sinterklaas was & nu blijkt dat ook de Kerstman er tussenzit? ;)
Geplaatst op 19/11/2011 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 19/11/2011
Crew
Avatar pepzaza
902
het probleem met een lijstje maken, is dat het dan geen verrassing meer is

ik zou bijvoorbeeld op mijn wishlist The Dark Knight kunnen staan hebben, iemand die dat ziet, denkt dan misschien,ik heb The Long Halloween nog liggen en die heeft hij nog niet, misschien doe ik hem daar een plezier mee, en dan zou ik blij verrast zijn met een strip waar ik misschien nog niet van gehoord had

maar met lijstjes kan het ook :))
Geplaatst op 20/11/2011 Citeren
Avatar
pepzaza
Geplaatst op 20/11/2011
Crew
Avatar $tripofiel
3314
Als je een kort lijstje plaatst kan je misschien al op voorhand weten wat je krijgen zal, maar als je een lijstje ziet met een aantal 'genres' kan je daar misschien op verder bouwen, niet? :)
Geplaatst op 20/11/2011 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 20/11/2011
Ik ben toch ook voor verrassingen gebaseerd, zoals pep zegt, op mijn leesgedrag over het algemeen. Wat ik wel wil toelichten is waar mijn persoonlijke voorkeur naar nijgt... ik zou dus zeker gaan voor een goed Scifi verhaal. :D
Geplaatst op 20/11/2011 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 20/11/2011
Crew
Avatar $tripofiel
3314
Als je geen lijstje post zou het eventueel kunnen dat je het desbetreffende album reeds in uw bezit hebt?! :(
Geplaatst op 21/11/2011 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 21/11/2011
hoezo... ik zet mijn collectie publiek. En buiten de S&W en jommekes en aanverwanten, die ik er nog moet inzetten, is het redelijk up to date.
Geplaatst op 21/11/2011 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 21/11/2011
Crew
Avatar $tripofiel
3314
Ik print een pdf van mijn verlanglijstje en post het in de g+ & de keuze is dan aan degene die mij loot ... :)
Geplaatst op 21/11/2011 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 21/11/2011
Origineel geplaatst door Royale de luxe
hoezo... ik zet mijn collectie publiek. En buiten de S&W en jommekes en aanverwanten, die ik er nog moet inzetten, is het redelijk up to date.


Idem!
Geplaatst op 21/11/2011 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 21/11/2011
Crew
Avatar pepzaza
902
Origineel geplaatst door Royale de luxe
hoezo... ik zet mijn collectie publiek. En buiten de S&W en jommekes en aanverwanten, die ik er nog moet inzetten, is het redelijk up to date.


ooh, f**k
up to date
daar heb ik niet aan gedacht
ik heb een 3000 strips en er staan er misschien 100 hier in mijn collectie
8o ;(
Geplaatst op 21/11/2011 Citeren
Avatar
pepzaza
Geplaatst op 21/11/2011
Origineel geplaatst door pepzaza
Origineel geplaatst door Royale de luxe
hoezo... ik zet mijn collectie publiek. En buiten de S&W en jommekes en aanverwanten, die ik er nog moet inzetten, is het redelijk up to date.


ooh, f**k
up to date
daar heb ik niet aan gedacht
ik heb een 3000 strips en er staan er misschien 100 hier in mijn collectie
8o ;(


Zwarte Piet weet wat hij dit weekend kan doen :P
Geplaatst op 22/11/2011 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 22/11/2011
Momenteel zijn het nog 7 dagen en dan sluiten we de inschrijvingen voor de Secret Santa voor dit jaar af. Voor het ogenblik zijn er al vier inschrijvingen op dit Google documentje.

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AhDAiOKiA2ZPdHpEMTBSaGQyeVY2VHoxWk82WS0xM3c
Geplaatst op 04/12/2011 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 04/12/2011
Crew
Avatar pepzaza
902
Oei, vandaag is het de laatste dag om in te schrijven!
Heb jij je al opgegeven om Kerstman te spelen?
Snel doen, dan krijg je zelf ook een cadeautje!
Geplaatst op 11/12/2011 Citeren
Avatar
pepzaza
Geplaatst op 11/12/2011
Origineel geplaatst door pepzaza
Oei, vandaag is het de laatste dag om in te schrijven!
Heb jij je al opgegeven om Kerstman te spelen?
Snel doen, dan krijg je zelf ook een cadeautje!


Vanavond sluit ik de inschrijvingen af, en morgen breng ik de juiste mensen op de hoogte.
Geplaatst op 12/12/2011 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 12/12/2011
Crew
Avatar Iyo74
6897
Hmmmm... zou iemand mij nog even snel de definitieve regels kunnen uitleggen?
prijs?
opsturen per post?
nieuw materiaal?
verlanglijstje of toch maar (complete) verrassing?
Geplaatst op 12/12/2011 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 12/12/2011
Crew
Avatar fluiten
7767
Net op de valreep (hoop ik). Met dat weekje Frankrijk was ik dit draadje uit het oog verloren. :P
Geplaatst op 12/12/2011 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 12/12/2011
Komaan jongens, wees eens avontuurlijk en schrijf je nog in. Als je dat al niet gedaan hebt uiteraard. :D
Geplaatst op 12/12/2011 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 12/12/2011
Crew
Avatar Iyo74
6897
Allé, zageventen. Omdat ge aandringt... :P (nu maar hopen dat het goed zal aflopen met mijn deelname)
Geplaatst op 13/12/2011 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 13/12/2011
Crew
Avatar pepzaza
902
Daarna loten we de namen, vullen we die namen hier in en dan brengen we je op de hoogte van die update.

Eigenlijk zou de lijst geheim moeten blijven zodat je niet weet van wie je het cadeautje kreeg. Maakt het nog mysterieuzer. Diegene die de lijst opstelt weet het dan wel, maar de rest niet. Met zo weinig kandidaten zal het misschien niet moeilijk zijn om te raden, maar toch vind ik ht leuker op die manier.
Wat jullie? ?(
Geplaatst op 13/12/2011 Citeren
Avatar
pepzaza
Geplaatst op 13/12/2011
Crew
Avatar Iyo74
6897
Origineel geplaatst door pepzaza
Daarna loten we de namen, vullen we die namen hier in en dan brengen we je op de hoogte van die update.

Eigenlijk zou de lijst geheim moeten blijven zodat je niet weet van wie je het cadeautje kreeg. Maakt het nog mysterieuzer. Diegene die de lijst opstelt weet het dan wel, maar de rest niet. Met zo weinig kandidaten zal het misschien niet moeilijk zijn om te raden, maar toch vind ik ht leuker op die manier.
Wat jullie? ?(

I agree!
Geplaatst op 13/12/2011 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 13/12/2011
Crew
Avatar fluiten
7767
Origineel geplaatst door Iyo74
Origineel geplaatst door pepzaza
Daarna loten we de namen, vullen we die namen hier in en dan brengen we je op de hoogte van die update.

Eigenlijk zou de lijst geheim moeten blijven zodat je niet weet van wie je het cadeautje kreeg. Maakt het nog mysterieuzer. Diegene die de lijst opstelt weet het dan wel, maar de rest niet. Met zo weinig kandidaten zal het misschien niet moeilijk zijn om te raden, maar toch vind ik ht leuker op die manier.
Wat jullie? ?(

I agree!

2
Geplaatst op 13/12/2011 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 13/12/2011
Crew
Avatar $tripofiel
3314
Origineel geplaatst door fluiten
Origineel geplaatst door Iyo74
Origineel geplaatst door pepzaza
Daarna loten we de namen, vullen we die namen hier in en dan brengen we je op de hoogte van die update.

Eigenlijk zou de lijst geheim moeten blijven zodat je niet weet van wie je het cadeautje kreeg. Maakt het nog mysterieuzer. Diegene die de lijst opstelt weet het dan wel, maar de rest niet. Met zo weinig kandidaten zal het misschien niet moeilijk zijn om te raden, maar toch vind ik ht leuker op die manier.
Wat jullie? ?(

I agree!

2


3
Geplaatst op 13/12/2011 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 13/12/2011
Origineel geplaatst door $tripofiel
Origineel geplaatst door fluiten
Origineel geplaatst door Iyo74
Origineel geplaatst door pepzaza
Daarna loten we de namen, vullen we die namen hier in en dan brengen we je op de hoogte van die update.

Eigenlijk zou de lijst geheim moeten blijven zodat je niet weet van wie je het cadeautje kreeg. Maakt het nog mysterieuzer. Diegene die de lijst opstelt weet het dan wel, maar de rest niet. Met zo weinig kandidaten zal het misschien niet moeilijk zijn om te raden, maar toch vind ik ht leuker op die manier.
Wat jullie? ?(

I agree!

2


3


4
Geplaatst op 13/12/2011 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 13/12/2011
5

De koppeltjes zijn gevormd door een onschuldige hand. Check jullie PM's. Sturen jullie elk je adres per PM door, dan geef ik dat ook door aan de Secret Santa van dienst.

Voor de verlanglijstjes, stel ik voor dat elk van ons de link naar zijn verlanglijstje post in deze thread? Of mag een volledige verrassing? Andere suggesties steeds welkom!
Geplaatst op 14/12/2011 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 14/12/2011
Crew
Avatar Iyo74
6897
Origineel geplaatst door belgianbingo
Voor de verlanglijstjes, stel ik voor dat elk van ons de link naar zijn verlanglijstje post in deze thread? Of mag een volledige verrassing? Andere suggesties steeds welkom!

Een volkomen verrassing lijkt me leuker. Met eventueel een hint naar het genre. Ik persoonlijk hou wel van SF. ;)
Geplaatst op 14/12/2011 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 14/12/2011
Crew
Avatar fluiten
7767
Origineel geplaatst door Iyo74
Origineel geplaatst door belgianbingo
Voor de verlanglijstjes, stel ik voor dat elk van ons de link naar zijn verlanglijstje post in deze thread? Of mag een volledige verrassing? Andere suggesties steeds welkom!

Een volkomen verrassing lijkt me leuker. Met eventueel een hint naar het genre. Ik persoonlijk hou wel van SF. ;)


2.

Wel handig om tijdens bijvoorbeeld een weekje je collectie openbaar te maken. Kwestie van geen dubbele te zenden. De mijn staat nu even open. Haast je maar want volgende week gaat ie terug op slot. ;-)
Geplaatst op 14/12/2011 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 14/12/2011
Origineel geplaatst door fluiten
Origineel geplaatst door Iyo74
Origineel geplaatst door belgianbingo
Voor de verlanglijstjes, stel ik voor dat elk van ons de link naar zijn verlanglijstje post in deze thread? Of mag een volledige verrassing? Andere suggesties steeds welkom!

Een volkomen verrassing lijkt me leuker. Met eventueel een hint naar het genre. Ik persoonlijk hou wel van SF. ;)


2.

Wel handig om tijdens bijvoorbeeld een weekje je collectie openbaar te maken. Kwestie van geen dubbele te zenden. De mijn staat nu even open. Haast je maar want volgende week gaat ie terug op slot. ;-)


3

Ik zet mijn lijst open tot als ik het CADOOSKE krijg!!

TIP voor mijn SECRET SANTA. Sinds ik altijd zoveel albums in enveloppekes toe gestuurd krijg zou het leuk zijn als er gewoon SECRET SANTA ergens zichtbaar staat. Kwestie dat ik het niet als een recensie-exemplaar behandel en weer opstuur naar iemand anders. En zoals al aangegeven een SCIFI/Manga verhaal is helemaal mijn ding, en het mag ook in het engels zijn! Succes.
Geplaatst op 14/12/2011 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 14/12/2011
Crew
Avatar $tripofiel
3314
Lijstje doorgestuurd, maar men hoeft daar niet uit te kiezen hoor!
Je kan me ook wel eens ten gunste verrassen ... 8o

EXTRA TIP: Om eerlijk te zijn lees ik die Manga en consorten niet graag. ;)
Geplaatst op 14/12/2011 Citeren
Avatar
$tripofiel
Geplaatst op 14/12/2011
Crew
Avatar Iyo74
6897
Origineel geplaatst door Royale de luxe
Ik zet mijn lijst open tot als ik het CADOOSKE krijg!!

Da's misschien een goed gedacht voor allen die hun collectie achter een muur verstoppen??
Geplaatst op 14/12/2011 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 14/12/2011
Origineel geplaatst door Iyo74
Origineel geplaatst door Royale de luxe
Ik zet mijn lijst open tot als ik het CADOOSKE krijg!!

Da's misschien een goed gedacht voor allen die hun collectie achter een muur verstoppen??


Yep, mijn collectie zou sowieso open moeten staan, en ik sta sowieso ook open voor alles: verrassingen of iets uit verlanglijstje, uit alle genre, zolang het niet dubbel is uiteraard.
Geplaatst op 15/12/2011 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 15/12/2011
Crew
Avatar fluiten
7767
Origineel geplaatst door Iyo74
Origineel geplaatst door Royale de luxe
Ik zet mijn lijst open tot als ik het CADOOSKE krijg!!

Da's misschien een goed gedacht voor allen die hun collectie achter een muur verstoppen??


Wel, ik ben niet zo happig om mijn collectie openbaar te maken. Niet dat daar schatten tussen zitten, maar onbekend op het internet bestaat niet, en wie weet wie er allemaal meekijkt.... :(
Geplaatst op 15/12/2011 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 15/12/2011
daar komt schot in de zaak

Iyo43, pepzaza en woelfie: sturen jullie je adtres nog eens door per PM naar mij, dan bezorg ik dat aan je Secret Santa.

fluiten: heb je een alternatief of maakt het qua presentje niet uit?

vragen en suggesties altijd welkom!
Geplaatst op 15/12/2011 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 15/12/2011
Crew
Avatar fluiten
7767
Origineel geplaatst door belgianbingo
fluiten: heb je een alternatief of maakt het qua presentje niet uit?
!


Mijn collectie staat open, beste BB.

Mijn voorkeur gaat uit naar alles wat niet SF of Fantasy is. Liefst genre Largo Winch of de periode van het Romeinse Rijk.
Geplaatst op 15/12/2011 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 15/12/2011
Crew
Avatar pepzaza
902
Belgianbingo,

mogen we jou adres op de achterkant van de envelop zetten

als er iets misloopt, dan komt het pakket toch nog ergens terecht
en ons eigen adres kunnen we moeilijk zetten, zonder ons te verraden :D
Geplaatst op 15/12/2011 Citeren
Avatar
pepzaza
Geplaatst op 15/12/2011
Crew
Avatar pepzaza
902
Beste Kerstman,

voor mij mag het in het Nederlands, Frans of Engels zijn
ik sta open voor alle genres, als het maar een beetje intelligent is

mijn collectie staat er niet op, het meeste Nederlandstalige heb ik wel, maar je kan ook mijn wishlist hier zien op stripinfo

verras me maar :D
Geplaatst op 15/12/2011 Citeren
Avatar
pepzaza
Geplaatst op 15/12/2011
Crew
Avatar Iyo74
6897
Origineel geplaatst door pepzaza
Belgianbingo,

mogen we jou adres op de achterkant van de envelop zetten

als er iets misloopt, dan komt het pakket toch nog ergens terecht
en ons eigen adres kunnen we moeilijk zetten, zonder ons te verraden :D

8o Clever! Zo ver zit ik nog niet in m'n denkproces. Ben nog volop aan 't bedenken en bekijken wat het cadeautje zal worden...

O ja, kleine boodschap voor wie een pakketje deze richting moet uitsturen. Niet dat ik vervelend wil doen, maar heb net een aantal albums toegevoegd aan m'n collectie die ik enige tijd geleden bestelde en die nu klaarliggen om afgehaald te worden. Sorry...
Geplaatst op 15/12/2011 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 15/12/2011
Origineel geplaatst door fluiten
Origineel geplaatst door belgianbingo
fluiten: heb je een alternatief of maakt het qua presentje niet uit?
!


Mijn collectie staat open, beste BB.


Ah, sorry, ik had het niet gezien!
Geplaatst op 16/12/2011 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 16/12/2011
Origineel geplaatst door pepzaza
Belgianbingo,

mogen we jou adres op de achterkant van de envelop zetten

als er iets misloopt, dan komt het pakket toch nog ergens terecht
en ons eigen adres kunnen we moeilijk zetten, zonder ons te verraden :D


Gene probleem, ik stuur mijn adres vandaag nog door naar jullie.

Edit: is gebruikt
Geplaatst op 16/12/2011 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 16/12/2011
Iedereen heeft nu ook het adres van zijn kerstekind doorgekregen.
Geplaatst op 18/12/2011 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 18/12/2011
Crew
Avatar pepzaza
902
Net een zoektocht op zolder achter de rug, mijn Kerstekind gaat blij zijn. :D
Geplaatst op 18/12/2011 Citeren
Avatar
pepzaza
Geplaatst op 18/12/2011
Crew
Avatar Iyo74
6897
Ik denk ook dat ik iets gevonden heb dat iemand gelukkig zal maken (niet op zolder echter, want daar staat enkel brol en geen strips). ;)
Sturen we nu reeds op? Of wachten we tot de week tussen kerst en nieuw?
Geplaatst op 18/12/2011 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 18/12/2011
Origineel geplaatst door Iyo74
Ik denk ook dat ik iets gevonden heb dat iemand gelukkig zal maken (niet op zolder echter, want daar staat enkel brol en geen strips). ;)
Sturen we nu reeds op? Of wachten we tot de week tussen kerst en nieuw?


Het gaat wel druk zijn voor De Post en het zijn sowieso drukke dagen voor iedereen. Spreken we een bepaalde dag af om te posten of is het gelijk voor iedereen?
Geplaatst op 19/12/2011 Citeren
Avatar
belgianbingo
Geplaatst op 19/12/2011
Crew
Avatar fluiten
7767
Oeps, die van mij is vandaag de bus op. :(
Geplaatst op 19/12/2011 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 19/12/2011
Crew
Avatar fluiten
7767
Origineel geplaatst door fluiten
Oeps, die van mij is vandaag de bus op. :(


'k Heb al een oplossing bedacht. Pas op Kerstmis het pakje openen. :D
Geplaatst op 19/12/2011 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 19/12/2011
Crew
Avatar pepzaza
902
Origineel geplaatst door fluiten
Pas op Kerstmis het pakje openen. :D


ah ja, anders gaat de Kerstman boos zijn :P
Geplaatst op 19/12/2011 Citeren
Avatar
pepzaza
Geplaatst op 19/12/2011
Crew
Avatar Iyo74
6897
Origineel geplaatst door fluiten
Oeps, die van mij is vandaag de bus op. :(

Niet slim om dat hier te komen vertellen! Helemaal niet slim! Nu weet degene die morgen of overmorgen een pakketje krijgt van wie het is. tsstsstss :rolleyes:
Geplaatst op 19/12/2011 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 19/12/2011
Crew
Avatar pepzaza
902
Origineel geplaatst door Iyo74
Origineel geplaatst door fluiten
Oeps, die van mij is vandaag de bus op. :(

Niet slim om dat hier te komen vertellen! Helemaal niet slim! Nu weet degene die morgen of overmorgen een pakketje krijgt van wie het is. tsstsstss :rolleyes:

haha, het is de eerste keer dat we het doen, hé
volgend jaar zal hij die fout niet meer maken :P
Geplaatst op 19/12/2011 Citeren
Avatar
pepzaza
Geplaatst op 19/12/2011
pffft aan tempo dat de post aan het werken is kan het zijn dat dat pakje maar toekomt na kerst... :D
Geplaatst op 19/12/2011 Citeren
Avatar
Royale de luxe
Geplaatst op 19/12/2011
Crew
Avatar Iyo74
6897
Origineel geplaatst door Royale de luxe
pffft aan tempo dat de post aan het werken is kan het zijn dat dat pakje maar toekomt na kerst... :D

:D
Geplaatst op 19/12/2011 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 19/12/2011
Crew
Avatar fluiten
7767
Origineel geplaatst door Iyo74
Origineel geplaatst door fluiten
Oeps, die van mij is vandaag de bus op. :(

Niet slim om dat hier te komen vertellen! Helemaal niet slim! Nu weet degene die morgen of overmorgen een pakketje krijgt van wie het is. tsstsstss :rolleyes:


Is dat een probleem? Om BB te ontlasten met allemaal rommel heb ik gewoon mijn eigen adres als afzender gezet. Zo weet de ontvanger op wie hij kan foeteren als de strip op niets zou trekken. :D
Geplaatst op 20/12/2011 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 20/12/2011