search functie

Avatar Bmad
37
Werkt de search functie nog ???

Ik wou net wat zoeken op het forum en wou daarbij gebruik maken van de search functie, maar kan nergens de knop zoeken vinden in de search functie zelf.
Ik kom wel in de search kan er ook intypen wat ik zoek en dan houd het op en kan ik niet meer verder.
Dit is zowel in FF 8.0 als IE 9.0.3

Met vriendelijke groet
Bmad

P.S. heb net eerst naar een voorbeeld van mijn post gekeken en hierbij verdwenen de knoppen voor "plaats nieuw onderwerp" en "Voorbeeld".
Geplaatst op 20/11/2011 Citeren
Avatar
Bmad
Geplaatst op 20/11/2011
Crew
Avatar Iyo74
6897
Ik zie de 'Zoek'-knop nog steeds? Die staat net onder de advertentie, tussen 'Leden' en 'Veel gestelde vragen' (je mag dus niet via de zoekfunctie bovenaan de site werken om te zoeken binnen het forum).

Dat een pagina (in het forum) niet volledig wordt weergegeven heb ik ook reeds ondervonden. Het uitschakelen van m'n virusscanner (AVG Free) bood de oplossing. Daarna ben ik overgestapt op de gratis Avast scanner en nu werkt alles weer netjes zoals het hoort.
Geplaatst op 20/11/2011 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 20/11/2011
Crew
Avatar Surya
13265
Misschien probeer je het algemene zoekvak bovenaan (in de blauwe hoofdding) te gebruiken als je op het Forum bent? Ik denk dat dat inderdaad misschien niet meer werkt. Dat dient trouwens om op de site te zoeken, niet om op het forum te zoeken, dus gebruik de knop 'Zoek' van het forum :)
Geplaatst op 20/11/2011 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 20/11/2011
Avatar Bmad
37
Origineel geplaatst door Iyo74
Ik zie de 'Zoek'-knop nog steeds? Die staat net onder de advertentie, tussen 'Leden' en 'Veel gestelde vragen' (je mag dus niet via de zoekfunctie bovenaan de site werken om te zoeken binnen het forum).


die knop had ik gevonden en gebruikt en dan kom je op de search(zoek)functie van het forum uit en DAAR vond ik geen knoppen om mijn zoek functie te activeren.


Dat een pagina (in het forum) niet volledig wordt weergegeven heb ik ook reeds ondervonden. Het uitschakelen van m'n virusscanner (AVG Free) bood de oplossing. Daarna ben ik overgestapt op de gratis Avast scanner en nu werkt alles weer netjes zoals het hoort.


heb ik even uitgeschakeld om te testen en nu laat hij wel de hele pagina zien ?( ?(
Dit vind ik raar maak er al ruim een jaar gebruik van en nooit problemen mee gehad en nu ineens wel heel raar

Met vriendelijke groet
Bmad
Geplaatst op 20/11/2011 Citeren
Avatar
Bmad
Geplaatst op 20/11/2011
Crew
Avatar Surya
13265
Ik gebruik zelf Avast antivirus http://avast.en.softonic.com/download?ptn=avast zonder problemen!
Geplaatst op 20/11/2011 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 20/11/2011
Crew
Avatar Iyo74
6897
Origineel geplaatst door Bmad
heb ik even uitgeschakeld om te testen en nu laat hij wel de hele pagina zien ?( ?(
Dit vind ik raar maak er al ruim een jaar gebruik van en nooit problemen mee gehad en nu ineens wel heel raar

Vroeger had ik daar ook nooit problemen mee, maar de laatste update moet een bug bevatten (heeft iets te maken met het afschermen van malafide websites, waar deze site ABSOLUUT NIET toe behoort). Jammere zaak, maar weinig aan te doen, behalve bovenvermelde oplossing.
Geplaatst op 20/11/2011 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 20/11/2011
Crew
Avatar Iyo74
6897
Origineel geplaatst door Bmad
Origineel geplaatst door Iyo74
Ik zie de 'Zoek'-knop nog steeds? Die staat net onder de advertentie, tussen 'Leden' en 'Veel gestelde vragen' (je mag dus niet via de zoekfunctie bovenaan de site werken om te zoeken binnen het forum).


die knop had ik gevonden en gebruikt en dan kom je op de search(zoek)functie van het forum uit en DAAR vond ik geen knoppen om mijn zoek functie te activeren.

Vermoedelijk heeft dat óók te maken met AVG? Die knoppen staan immers ook onderaan de pagina. Schakel AVG eens uit voor je iets op het forum probeert te zoeken?
Geplaatst op 20/11/2011 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 20/11/2011