Titelreeks

Avatar Eric
2
Bij de meeste reeksen staat bovenaan als titelhoofding het ontwerp zoals op de cover van de reeks. Bij een aantal reeksen is dat niet het geval, bv. de reeksen Adler en Tessa. Is het mogelijk om alle titelreeksen te vermelden zoals op de covers?
Geplaatst op 09/04/2012 Citeren
Avatar
Eric
Geplaatst op 09/04/2012
Crew
Avatar woelfie
4109
Als je bij de reeks bent kan je in het menu aan de linkerkant kiezen voor "Een logo of afbeelding aan deze reeks toevoegen".
Het logo is dus de afbeelding van de reekstitel zoals die op het album staat.

Deze moet dus eerst gemaakt worden. Ik heb er al een aantal zelf toegevoegd, maar
- ik heb niet alle reeksen in huis
- niet elk album van een reeks heeft een album waarvan je een goed logo kan maken; de Adler integrale leent er zich bijvoorbeeld goed voor, maar Ikigami is al veel moeilijker omdat er telkens een stuk van de titel wordt bedekt door de coverafbeelding/
- als je het album hebt, moet je op hoge resolutie scannen, corel wegnemen knippen en achtergrond wissen, enz., en ben je al snel een tijdje bezig

Logo's zijn dus tijdrovend, en hebben buiten het fancy zicht geen echte meerwaarde, en staan dus niet erg hoog op mijn prioriteitenlijst.
Als je een goede scan aanlevert, wil ik wel het knip- en plakwerk doen, maar ik beloof niets.
Geplaatst op 09/04/2012 Citeren
Avatar
woelfie
Geplaatst op 09/04/2012