collecties van uitgeverijen bekijken

Uitgeverijen maken soms collecties aan om reeksen met een bepaald thema of speciale uitgaven te groeperen.
We kunnen nu wel die collecties oproepen, en ook bekijken welke reeksen in die collecties vervat zitten. Maar daar stopt het: we kunnen geen lijst oproepen van de aparte strips in die collecties (tenzij ik iets gemist heb), in tegenstelling tot de cycli bijvoorbeld. Dat zou nochtans wel leuk zijn én het voor de mods ook makkelijker maken om te zien of er nummers in die collectie ontbreken.

Surya, I know I know, ik geef je veel werk de laatste tijd, 'k zal je eens op een vers sapje trakteren een dezer.
Geplaatst op 18/08/2012 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 18/08/2012
Crew
Avatar Veter
7841
Aiaiai, ik denk dat je inderdaad iets gemist hebt... 8o

Bij de sorteeropties onder die collecties kan je op vele mogelijke manieren die collectie bekijken.

http://www.stripinfo.be/lijst.php?collectie=4117&sort=collectienr


Men raadt met deze temperaturen aan om voldoende te drinken, maar het gaat dan over water he!

:D
Geplaatst op 18/08/2012 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 18/08/2012
oeioei, en ig zjat nochtansj maar aan mijn delde fles rosjee.
hipsj
:O
Geplaatst op 18/08/2012 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 18/08/2012
Crew
Avatar Surya
13264
Als de moderators de mogelijkheden van de site al gaan onderschatten, hoe zit het dan met de gemiddelde gebruiker, vraag ik me zo af. En ik maar proberen het allemaal zo makkelijk en duidelijk mogelijk te maken :D
Geplaatst op 18/08/2012 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 18/08/2012
ge moogt wel eens aan de mensen met een verstandelijke handicap ook denken hé, mijn IQ bedraagt maar 65 meer na 2 flessen wijn...
Geplaatst op 18/08/2012 Citeren
Avatar
Chris Van de Meerssche
Geplaatst op 18/08/2012
Crew
Avatar Surya
13264
Gelieve u dan in deze toestand te onthouden van het goedkeuren van aanpassingen en toevoegingen :D
Geplaatst op 18/08/2012 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 18/08/2012