Andere uitgave van Caliber tp niet goed gekomen?

Avatar kagebe
198
Ik heb gisteren een tp van de serie Caliber toegevoegd . Ik hoop niet te vroeg te zijn met klagen maar als ik bij de serie kijk is de backcover en een aantal gegevens bij de oude tp toegevoegd en veranderd.
Ik had hem echter ingevoerd als een andere uitgave van deze tp. Het is de tweede editie met extra pagina's art en info.
Nu kan het best zijn dat er alleen mijn uitgave bestaat maar dan had ik ook graag dat alles zo komt te staan als ik in heb gegeven.De tekst op de achterkant is nu duidelijk anders.Kijk maar op de backcover en door de extra art plus voorwoord en interview is het aantal pagina's 176 en niet 144.
Geplaatst op 05/09/2012 Citeren
Avatar
kagebe
Geplaatst op 05/09/2012
Crew
Avatar Veter
7839
Ik heb jouw toevoeging inderdaad verwijderd, omdat er al een SC stond, maar iemand had daar de gegevens (ISBN en waarschijnlijk dus ook covertekst) van de HC bijgezet.
Een backcover stond er niet, die heb ik inderdaad overgenomen + het ISBN gewijzigd.

Ben je zeker dat er een nieuwe editie van bestaat? Wordt dat ergens vermeld?
Als je zeker bent dat er een nieuwe editie van bestaat, heb ik je toevoeging onterecht verwijderd, mijn excuses daarvoor dan.
Als dit toch de enige versie is, dan kan je die misschien nog verder aanpassen met de juiste gegevens.

http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=90559
Geplaatst op 05/09/2012 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 05/09/2012
Avatar kagebe
198
Nog even extra gecheckt en aan de binnenkant staat heel duidelijk vermeld Second Edition.
Geplaatst op 05/09/2012 Citeren
Avatar
kagebe
Geplaatst op 05/09/2012
Crew
Avatar Veter
7839
Dan heb ik hem onterecht verwijderd. Mijn excuses!
Ik zal de achtercover verwijderen bij de aanwezige.
En misschien kan je in het vervolg bij "uitgave" een opmerking zetten dat het om een 2e editie gaat, dat zal toch wel helpen om misverstanden te voorkomen.
Geplaatst op 05/09/2012 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 05/09/2012