Juristen laten zich niet kisten

Best stripliefhebbers,

Dit deel uit 2009 ontbreekt op de side?

Gr.
Geplaatst op 03/10/2012 Citeren
Avatar
Bovanovitch
Geplaatst op 03/10/2012
Crew
Avatar fluiten
7764
Voel je vrij om dit toe te voegen, beste Bovanovitch

Dit kan via de hoofdpagina en daar links onderaan met 'gegevens toevoegen'.

Alvast bedankt voor je medewerking.
Geplaatst op 03/10/2012 Citeren
Avatar
fluiten
Geplaatst op 03/10/2012
Ik heb het geprobeerd, maar lukt niet om op te slaan, geen geldig uitgever en reeks. Overigens op catawiki wordt de strip wel vermeld.

Gr.
Geplaatst op 03/10/2012 Citeren
Avatar
Bovanovitch
Geplaatst op 03/10/2012
Crew
Avatar Veter
7845
Uitgeverij en reeks zijn verplicht in te vullen. Als je in die vakjes begint te tikken komen de reeds aanwezige tevoorschijn en kan je daar uit kiezen door ze te selecteren/aan te klikken. Zelf iets intikken om op te slaan is daar geen geldige optie.
Als de reeks nog niet aanwezig is moet je die eerst zelf ingeven via een ander formulier. Maar ik denk dat het in dit geval niet nodig is, want ik veronderstel dat je het hebt over een album uit de reeks De rechter, en die is dus al beschikbaar om te selecteren. :)

Als je eerst naar de reeks gaat en daar uit het menu aan de linkerkant Gegevens toevoegen --> Strip toevoegen aan deze reeks aanklikt, staat de juiste reeks reeds ingevuld, en moet je niet meer selecteren. Ook de laatst gebruikte uitgeverij zal reeds ingevuld staan (wijzigen indien nodig).


Meer uitleg over toevoegen vind je hier: FAQ's en tips bij het toevoegen van albums
Geplaatst op 03/10/2012 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 03/10/2012