Dark

Ik heb deze strip gelezen (en gekregen voor mijn B-day) en ik moet zegge dat ik em schoon vond. ei was wat moeilijker dan de nog-niet-zo-doorgewinterde-striplezer-strips (jommeke, sus en wies) en was zelfs moeilijker dan de gemiddelde-stripkenner-strips (duivels van alexia, verbond der opalen)
maar wat de echte aanwinst was waren de tekeningen
voor de mensen die de derde strip van 'de weerwolven' gelezen hebben (met het klooster) kan dit stuk bekend voorkomen: je leest en hebt de gebruikelijke tekeningen en dan draai je die bewuste pagina om en... een totaal andere, veel moeilijkere tekenstijl, veel gedetailleerder en geschilderd en dan die rillingen en het duurd maar 2 pagina's ofzo en dan is het terug gedaan. jaja dat is wat ik heb meegemaakt bij het lezen.
het verhaal is een beetje filmisch, niet van het verhaal zelf maar eerder van de structuur (althans ik hoop toch dat het zo is) het doet me denken aan de LOTR waarbij de 1e film weinig spannende momenten (maar toch een paar bevatte) en de andere films ervan afdropen
ik bedoel hier gewoon mee dat ik hoop dat de volgende strips net als film 2 en 3 zullen zijn want anders kan het nogal een saaie bedoening worden
Het verhaal zelf is goed maar als je het te lang rekt dan geraak je nergens.
Geplaatst op 28/02/2007 Citeren
Avatar
veroaghe
Geplaatst op 28/02/2007
Crew
Avatar Surya
13264
Ik heb er naar gekeken maar niet gekocht omdat ik eerst reacties wou. Misschien dat ik 'm toch eens koop...
Geplaatst op 01/03/2007 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 01/03/2007
hij is goed maar het voelde aan als een inleiding
ook zitten er een paar spellingsfouten in (nie dat dat zo erg is)
ik weet nie wat jullie daarvan vinden ma ik vind zo'n fouten toch wel ergerlijk
bij de weinige tekst die een strip bevat kon men toch makkelijk die 2-3 fouten gezien hebben é
Geplaatst op 01/03/2007 Citeren
Avatar
veroaghe
Geplaatst op 01/03/2007
Crew
Avatar Surya
13264
Tja, da's inderdaad een probleem. Sommige uitgevers slagen er zelfs in zo'n fouten in koeien van letters op de cover te drukken (BuikpijKn, iemand?)
Geplaatst op 02/03/2007 Citeren
Avatar
Surya
Geplaatst op 02/03/2007