verschillende stripreeksen te koop

Ik verkoop mijn collectie strips. Je kan de lijst zien via de volgende link:
Verschillende STRIPVERHALEN van verschillende stripreeksen te koop regio Stekene (Jommeke, suske & wiske, kiekeboe, de rode ridder, XIII, Pol, Urbanus, Michel vailant, kuifje, en vele andere)zie mijn lijst: https://dl.dropboxusercontent.com/u/5917185/Stripcollectie.pdf

Regio Sint-niklaas, België
Geplaatst op 05/07/2013 Citeren
Avatar
pinkicious
Geplaatst op 05/07/2013
Avatar lagaffe
351
ziet er een redelijk leuke liijst uit,ik ben wel geintreseerd in een een groot aantal strips,maar zal maar id loop van volgende week echt kunnen nakijken diegene die ik dan nog ontbreek en wel zou willen kopen.
zou het dan mogelijk kunnen zijn van duidelijke fotos van de strips te kunnen bekomen want ben daar nogal pietje precies in voor de staat van de strips? :)
voor verdere vragen en afhandelingen zal ik me dan tot je pm wenden.
zijn de strips in het algemeen in goede staat buiten wat er al vermeld bij staat?

dank bij voorbaat
Geplaatst op 05/07/2013 Citeren
Avatar
lagaffe
Geplaatst op 05/07/2013
Hoi,

Wat erbij staat zijn de belangrijkste kenmerken, maar je merkt wrschijnlijk, het is een hele lange lijst, dus ik kan niet garanderen dat elk detail in die lijst staat over de staat. Ik ben een week bezig geweest met de lijst samen te stellen.

Ik merk dat de algemene staat afhankelijk is van reeks tot reeks, je mag me gerust een mailtje sturen met vragen: lilybelleke (at) gmail.com. Dan kan ik sneller antwoorden

Ik maak graag foto's als het om enkele titels gaat. Bij een groot aantal heb ik liever dat u komt kijken. Dan kan u zelf oordelen over de staat.
Geplaatst op 05/07/2013 Citeren
Avatar
pinkicious
Geplaatst op 05/07/2013
up!
Geplaatst op 16/07/2013 Citeren
Avatar
pinkicious
Geplaatst op 16/07/2013
Hoi,

Heb je kiekeboe nr 1 tot 6 nog in eerste druk en zoja in welke staten ?
Ik heb ze maar zoek ze in nog mooiere staat :)


mvg,
Kristof
Geplaatst op 16/12/2013 Citeren
Avatar
kristofleroux
Geplaatst op 16/12/2013