Suske & Wiske met foute cover

Beste stripliefhebbers

Ik ben zelf geen fanatiek verzamelaar van strips, maar wil gewoon graag m'n Suske & Wiske collectie compleet hebben. Nu heb ik op een rommelmarkt een Suske & Wiske gevonden met de cover van 'De gezanten van Mars', maar wanneer je de strip opendoet heeft hij de frontpagina van 'Het geheim van de gladiatoren'. De eerste 7 bladzijden zijn gaan verder met 'Het geheim van de gladiatoren' en daarna gaat de strip verder met 'De gezanten van mars'.
Nu vraag ik me af of dit een gekend fenomeen is (fout van de drukker ofzo?) en of dit een geliefd stuk is voor de verzamelaars?
Geplaatst op 31/08/2013 Citeren
Avatar
SusEnWis
Geplaatst op 31/08/2013
Crew
Avatar Iyo74
6897
Het gebeurt regelmatig dat er eens een strip opduikt met foutieve druk. De waarde van die strips is volgens mij eerder (erg) klein, tenzij je iemand vindt die net dat album zoekt natuurlijk (die kans is misschien iets groter bij een reeks als Suske & Wiske, zeker als het een oude -eerste- druk betreft, maar ik zou er niet teveel op rekenen).
Geplaatst op 31/08/2013 Citeren
Avatar
Iyo74
Geplaatst op 31/08/2013
Bij deze, mocht iemand geïnteresseerd zijn, aarzel niet me te PM'en ;)
Geplaatst op 31/08/2013 Citeren
Avatar
SusEnWis
Geplaatst op 31/08/2013
Gebeurt inderdaad nogal eens. Ik heb nog een blauwe variant met foute cover (van het album daarvoor geloof ik).
Geplaatst op 27/10/2013 Citeren
Avatar
Bakema NL
Geplaatst op 27/10/2013