de druiden nr1 fout in titel

Crew
Avatar frodo76
296
http://www.stripinfo.be/strip.php?reeks=3054

Titel moet Het mysterie van de Ogams (zonder h) zijn ipv De mysteries van de Oghams
Geplaatst op 04/05/2007 Citeren
Avatar
frodo76
Geplaatst op 04/05/2007
Crew
Avatar frodo76
296
en dit is de covertekst

Gwenc'hlan...
Mijn meester, naar wie al mijn gedachten uitgaan, nu ik verlangend begin uit te kijken naar het ogenblik dat ik hem zal weerzien in de andere wereld, achter de nevelen... Wij , druïden, waren er terecht van overtuigd dat we onze kennis niet mochten doen verstarren door haar neer te schrijven en dat we haar mondeling moesten overdragen, en niet met inkt. Maar toen kwan het herfsttij der druïdedienst, en nu een aantal onder ons zich hebben bekeerd tot de religie van de ene god, en de andere verdwenen zijn, nu moeten we wel schriftelijk vastleggen wat anders zou verloren gaan, bij gebrek aan inwijdelingen... Het lijkt dus erg prijzenswaardig dat zij die overblijven - onder wie ikzelf - hun herinneringen zouden toevertrouwen aan het papier, zo broos en vergankelijk, maar in deze tijd de enige mogelijkheid die ons rest om onze kennis de komende eeuwen te laten doorstaan... mijn herinneringen bezwaren mijn hart, veranderen in tranen... tranen die zich vermengen met de inkt... Gwenc'hlan... mijn meester...
Geplaatst op 04/05/2007 Citeren
Avatar
frodo76
Geplaatst op 04/05/2007
Crew
Avatar Veter
7823
Bedankt,
en aangepast. :)
Geplaatst op 05/05/2007 Citeren
Avatar
Veter
Geplaatst op 05/05/2007